Cviky na lýtkové svaly

Funkce svalu: ohnutí (flexe) kolene, propnutí špiček (plantární flexe)

Tento sval zajišťuje plantární flexy (propnutí špičky), která je vlastním motorem chůze.
Tip: skoky přes švihladlo, výskoky a přeskoky mohou být zajímavou variantou také kondičního tréninku. Nezapomínejte protahovat na konci tréninku nebo v rámci samostatné tréninkové jednotky zaměřené na zvyšování mobility!

Jak cvičit:

ÚroveňPočet opakování (PO)Počet sérií (PS)Interval odpočinku (IO)
Začátečník5 - 1031,5 - 2 min.
Středně pokročilý10 - 153 - 51 - 1,5 min.
Pokročilý15 - 205 a více1 min.
* Vždy dbejte na dokonalou techniku! Pokud nejste schopni vzhledem k únavě provést cvik technicky správně, odpočiňte, přestože nedosáhnete požadovaného počtu opakování.
* Na další úroveň přejděte, až budete na současné úrovni schopni provést maximální počet opakování v maximálním počtu sérií. Jestliže zvládnete úroveň „pokročilý“ u základního cviku (obtížnost 1), můžete začít aplikovat náročnější cviky vyšších úrovní nebo zvyšte zátěž.

Pokročilé cviky

Výpady Výpady

Náročné cviky

Výpady s přeskokem Výpady s přeskokem
Výskoky Výskoky


Kliknutím na určitý sval zobrazíte videa s danými cviky.

Osobní trenér

Bc. Lukáš Wolf

E-mail: lukas@osobnitreneronline.cz

Mobil: +420 722 242 032

Osobní webové stránky: wolflukas.cz

Facebook Twitter LinkedIn
Lukáš Wolf

Web design, kamera

Bc. Vojtěch Hlaváček

E-mail: vojta@osobnitreneronline.cz

Mobil: +420 776 882 057

Facebook Twitter LinkedIn
Vojtěch Hlaváček

Kontaktujte nás pomocí formuláře:







Aktuální rok:



© 2016 Vojtěch Hlaváček