Cviky na dvouhlavý sval pažní (biceps)

Funkce svalu: ohnutí (flexe) předloktí, rotace předloktí dlaní vzhůru (supinace)

Na posilování tohoto svalu je širokou veřejností (zejména u mužů) upírána velká pozornost. Zbytečně. Tento sval nemá sám o sobě žádnou důležitou funkční vlastnost. Jde spíše o záležitost estetickou.
Tip: posilujte tento sval v rámci komplexních cviků. Budou sice náročnější, ovšem celkový výsledek bude uspokojivější. Nač je velký biceps, když překáží pupek.

Jak cvičit:

ÚroveňPočet opakování (PO)Počet sérií (PS)Interval odpočinku (IO)
Začátečník5 - 101 - 31,5 - 2 min.
Středně pokročilý10 - 152 - 41 - 1,5 min.
Pokročilý15 - 204 a více1 min.
* Vždy dbejte na dokonalou techniku! Pokud nejste schopni vzhledem k únavě provést cvik technicky správně, odpočiňte, přestože nedosáhnete požadovaného počtu opakování.
* Na další úroveň přejděte, až budete na současné úrovni schopni provést maximální počet opakování v maximálním počtu sérií. Jestliže zvládnete úroveň „pokročilý“ u základního cviku (obtížnost 1), můžete začít aplikovat náročnější cviky vyšších úrovní nebo zvyšte zátěž.
* Shyby patří mezi náročné cviky, proto začínejte 1-5 opakování v 1-3 sériích a IO 2 – 3 min. Následně zvyšujte do PO – 10 ve 3 sériích, poté zvyšujte PS a snižujte IO.

Pro začátečníky

Klik Klik
Bicepsový zdvih Bicepsový zdvih

Pokročilé cviky

Varianty kliků Varianty kliků
Kliky se zvýšenýma nohama Kliky se zvýšenýma nohama

Náročné cviky

Shyby Shyby
Výbušné kliky Výbušné kliky


Kliknutím na určitý sval zobrazíte videa s danými cviky.

Osobní trenér

Bc. Lukáš Wolf

E-mail: lukas@osobnitreneronline.cz

Mobil: +420 722 242 032

Osobní webové stránky: wolflukas.cz

Facebook Twitter LinkedIn
Lukáš Wolf

Web design, kamera

Bc. Vojtěch Hlaváček

E-mail: vojta@osobnitreneronline.cz

Mobil: +420 776 882 057

Facebook Twitter LinkedIn
Vojtěch Hlaváček

Kontaktujte nás pomocí formuláře:







Aktuální rok:



© 2016 Vojtěch Hlaváček